in

Man raakt verlamd door twee liter poep

Een man in AustraliĆ« had zo’n last van constipatie dat hij geen gevoel meer had in zijn been. De vijftiger kwam op de eerste hulp terecht met darmkrampen, zwellingen en misselijkheid.

Lees ook
Man is zo dronken dat hij reageert op zijn eigen sms

Maar erger nog, hij had zo’n pijn in zijn rechterbeen dat hij het al 24 uur niet meer kon bewegen. Het voelde bovendien koud aan.

Lees ook
Onderzoek: Mannen met overgewicht houden het langer vol in bed

De man had geen medisch verleden, geen verslaving of hart- en vaatziekten. Het enige was dat hij heel nodig moest.

Een scan wees uit dat zijn darmen vol met ontlasting zaten en dat er zoveel druk op zijn onderbuik zat dat het levensbedreigend was.

Lees ook
Mannen gezocht die op Shrek lijken voor een musical

De ontlasting had zich verspreid naar de dikke darm en zette druk op zijn slagader. Daardoor ontstond de pijn en de verlamming van zijn rechterbeen.

Omdat de situatie zo ernstig was, werd hij direct geopereerd. Er is twee liter aan feces verwijderd. Het duurde nog dertien dagen voor hij weer kon lopen.

Lees ook
Baby vergeten voor in auto voor ziekenhuis, overleden door oververhitting

Enorme dildo 5 dagen vast in achterwerk man

Voor degenen die altijd hun tenen stoten: Beschermende kleine helmen voor je tenen!