in

Jonge moeder (22) verliest pasgeboren baby op akelige wijze: kindje stikt in borstmelk en sterft

Het meisje Ayla van 1 maand oud kwam afgelopen zaterdag op een nare manier aan haar eind.

Lees ook
Bizar: Feminist pleegt abortus omdat het een jongen is

Vermoedt wordt dat de baby in de Braziliaanse stad Manaus rond middernacht stierf door verstikking.

Het kind zou na borstvoeding te hebben gehad in slaap zijn gevallen. Zo ook de vrouw.

Lees ook
Pedo denkt af te spreken met meisje, maar ontmoet vader met honden

Moeder van twee kinderen Edimara (22) trof de zuigeling in de ochtend bezweet en met opgezwollen voeten aan. Dat meldt nieuwssite D24.

Ayla, die overigens vroeg werd geboren, kwam uiteindelijk in het hospitaal terecht. Volgens doktoren overleefde zij het echter niet en stierf door verstikking in borstmelk.

Lees ook
Overheid waarschuwt! Verander je naam niet naar zalm om gratis sushi te krijgen

De moeder moest tot slot een verklaring afleggen op het politiebureau.

Agenten helpen vrouw nadat ze huilend op straat in Leeuwarden zat door spin in gootsteen

Vacature: Professionele pizzaproever gezocht